OБАВЕШТАВАЈУ СЕ СТРАНКЕ ДА СВОЈЕ ЗАХТЕВЕ ПРЕМА ГРАДСКОЈ УПРАВИ БОР КОЈИ СУ У ОКВИРУ НАДЛЕЖНОСТИ ЛОКАЛНЕ САМОУПРАВЕ МОГУ ПОДНЕТИ ПУТЕМ ЕЛЕКТРОНСКИХ АДРЕСА
Захтеви - Градска управа Бор
Захтеве за издавање извода из матичних књига и уверења о држављанству можете слати на електронску адресу:
Захтеви - Матична служба
Обрасци захтева:
Образац захтева за издавање извода из матичне књиге рођених и уверења из књиге држављана
Образац захтева за издавање извода из матичне књиге умрлих
Образац захтева за издавање извода из матичне књиге венчаних
тел. 030/423-255, локал 136 или локал 118
Захтеве за остваривање права из области дечије и социјалне заштите:
Захтеви - Одељење за привреду и друштвене делатности
Обрасци захтева:
Захтев за остваривање права на једнократну новчану помоћ породиљама
Електронска адреса:
Образац захтева:
Захтев за признавање права на финансирање целодневног боравка трећег детета
Електронска адреса:
Обрасци захтева:
Захтев за издавање решења о енергетски угроженом купцу
Захтев за остваривање права на накнаду трошкова вантелесне оплодње
Електронска адреса:
Обрасци захтева:
– Захтев за кретање теретних моторних возила улицама где је забрањено кретање таквих возила
– Захтев за давање одобрења за обављање лимо сервиса
– Захтев за издавање евиденционог картона такси превозника
Електронска адреса:
Захтеви - Одељење за локалну и пореску администрацију
Обрасци захтева:
– Захтев за издавање уверења предузетнику
– Захтев за издавање уверења физичком лицу
– Захтев за издавање уверења правном лицу
Електронска адреса:
У СКЛАДУ СА ЗАКЉУЧКОМ ВЛАДЕ РЕПУБЛИКЕ СРБИЈЕ 05 БРОЈ: 53-2561/2020 ОД 16. МАРТА 2020. ГОДИНЕ.
ПРЕУЗМИТЕ
ЗАКЉУЧАК ВЛАДЕ 05 БРОЈ: 53-2561/2020
Градска управа града Бора, на основу Уредбе о мерама за време ванредног стања („Службени гласник РС“, бр. 31/20, 36/20, 38/20, 39/20) и Обавезне инструкције о примени уредбе о изменама и допунама мера за време ванредног стања у области превоза путника у друмском саобраћају, формирала je посебну имејл-aдресу: prevoz@bor.rs, на коју ће установе и субјекти достављати своје захтеве са потребама запослених за организовањем посебних линија градског и приградског превоза.
Установе и субјекти који имају захтеве за организовањем посебних линија градског и приградског превоза дужни су да Градској управи града Бора, на формирану имејл-адресу, доставе податке о укупном броју лица за које је неопходно обезбедити превоз, податке о временском интервалу у ком ће се обављати радни процес, времена полазака, попис насеља на којима станују запослени, одредиште превоза, дефинисану руту превоза, као и да се приложи дозвола МУП-а Србије.
Такође, установе и субјекти који имају захтеве за организовањем посебних линија градског и приградског превоза достављају и потписан и скениран захтев, као и образложење захтева у MS Word-у.
– Информација о регистровању возила и добијању саобраћајних дозвола у време ванредног стања
– Информација о томе како је електронским путем могуће уписати дете у вртић
– Нова електронска апликација за исказивање интересовања за упис деце у основне школе