Како би на још један начин били на услузи грађанима, Град Бор је покренуо сервис “ПРИЈАВИ ПРОБЛЕМ” путем кога ће сви грађани моћи да пријаве комунални проблем или примедбу на рад јавних служби.

Сервис је успостављен како би се пријавили недостаци и примедбе на рад здравствених установа, јавно комуналних предузећа и осталих јавних институција, али путем овог сервиса грађани ће бити у могућности и да пријаве комунални проблем који захтева интервенцију комуналних служби.

На фиксној телефонској линији 030 424 192  оператер je доступан сваког радног дана од 7 до 15 часова, док је путем мобилне линије 060 27 27 059 на располагању 24 часa. Могуће је оставити примедбу и путем вибер апликације, као и мејлом на адресу prijaviproblem@bor.rs


Поштовани,

Коришћењем ове контакт форме  у могућности сте да пријавите проблем.

У поља „Адреса Ваше е-поште“ и „Број телефона“ уносите контакт податке на које желите да Вам пошаљемо одговор.


    Ваше име и презиме (обавезно)

    Адреса Ваше е-поште (обавезно)

    Број телефона

    Наслов

    Питање