ЈАВНИ КОНКУРС ЗА ИЗБОР ДИРЕКТОРА ЈАВНОГ ПРЕДУЗЕЋА “ЗООЛОШКИ ВРТ“ БОР

На основу члана  38. Закона о јавним предузећима (“Службени гласник РС“, бр.15/16 и 88/19 ), члана 40. Статута града  Бора (“Службени лист града Бора“, бр.3/19) и члана 46. Одлуке о усклађивању пословања Јавног предузећа “Зоолошки врт“ Бор са Законом о јавним предузећима (“Службени лист града Бора“, бр. 15/16 ), Скупштина града Бора, објављује

ЈАВНИ КОНКУРС

ЗА ИЗБОР ДИРЕКТОРА ЈАВНОГ  ПРЕДУЗЕЋА ЗООЛОШКИ ВРТ“ БОР

             Подаци о јавном предузећу:

Предузеће послује под пословним именом: Јавно предузеће “Зоолошки врт“ Бор.

Скраћени назив пословног имена је: ЈП “ЗОО – врт“ Бор

Седиште предузећа је у Бору, ул. Др. Миловановића  бб

Матични број предузећа је 20788429, а ПИБ: 107366882

Претежна делатност предузећа је: 91.04 делатност ботаничких и зоолошких вртова и заштита  природних вредности.

Услови за именовање директора:

Кандидат за именовање директора Јавног предузећа „Зоолошки врт“ Бор мора испунити следеће услове:

  1. да је учесник конкурса пунолетан и пословно способан ;
  2. да има стечено високо образовање на основним студијама у трајању од најмање четири године, односно на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ бодова, мастер академским студијама, мастер струковним студијама, специјалистичким академским студијама или специјалистичким струковним студијама;
  3. да има најмање пет године радног искуства на пословима за које се захтева високо образовање из претходне тачке;
  4. да има најмање три године радног искуства на пословима који су повезани са пословима јавног предузећа;
  5. да познаје област корпоративног управљања;
  6. да има радно искуство у организовању рада и вођењу послова;
  7. да није члан органа политичке странке, односно да му је одређено мировање у вршењу функције у органу политичке странке;
  8. 8. да није осуђивано на казну затвора од најмање шест месеци;
  9. 9. да лицу нису изречене мере безбедности у складу са законом којим се уређују кривична дела, и то:

– обавезно психијатриско лечење и чување у здравственој установи

– обавезно психијатриско лечење на слободи

– обевезно лечење наркомана

– обавезно лечење алкохоличара

– забрана вршења позива, делатности и дужности.

Стручна оспособљеност, знања и вештине кандидата оцењују се у изборном поступку увидом у податке из пријаве и доказе поднете уз пријаву на јавни конкурс, писаном и усменом провером, односно на други одговарајући начин сходно потребама рада јавног предузећа у складу са законом којим се уређује правни положај предузећа и Уредбом о мерилима за именовање директора јавног предузећа („Службени гласник РС“, бр.65/16)

Мандат директора и место рада:

Директор се именује на период од четири године, а место рада је Бор.

Рок за подношење пријава на јавни конкурс и садржина пријаве:

Рок за подношење пријава је 30 дана од дана објављивања јавног конкурса у „ Службеном гласнику РС “.

Пријава на конкурс садржи: име и презиме кандидата, датум и место рођења, адресу становања, податке о образовању, податке о врсти и дужини радног искуства, податке о познавању корпоративног управљања с кратким описом послова на којима је кандидат радио до подношења пријаве на конкурс и одговорности на тим пословима, и податке о посебним областима знања.

Докази који се прилажу уз пријаву на јавни конкурс:

Уз пријаву на јавни конкурс, прилажу се:

– извод из матичне књиге рођених;

– уверење о пословној способности (издато од стране надлежног центра за социјални рад);

– уверење о држављанству РС (не старије од шест месеци у односу на дан објављивања јавног конкурса у „Службеном гласнику РС“)

– диплома о стручној спреми

– исправе којима се доказује радно искуство у струци (потврде, решења и  други акти из којих се види да кандидат има пет година радног искуства на пословима за које се захтева високо образовање. Из наведених исправа потребно је да се јасно види на којим пословима, са којом стручном спремом и у ком периоду је стечено радно искуство );

– исправе којима се доказује радно искуство на пословима који су повезани са пословима јавног предузећа (потврде или други акти из којих се доказује да лице има најмање  три године радног искуства на пословима који су повезани са пословима Јавног предузећа, са краћим описом послова које је обављао до подношења пријаве);

– исправе којима се доказује радно искуство у организовању рада и вођењу послова (потврде или други акти из којих се доказује да лице има радно искуство у организовању рада и вођењу послова)

– изјава под кривичном и материјалном одговорношћу да није члан органа политичке странке, односно да му је одређено мировање у вршењу функције у органу политичке странке;

– доказ надлежног органа да није осуђивано на казну затвора од најмање шест месеци и  доказ надлежног органа да није одређена мера безбедности у складу са законом којим се уређују кривична дела, и то:

– обавезно психијатриско лечење и чување у здравственој установи

– обавезно психијатриско лечење на слободи

– обевезно лечење наркомана

– обавезно лечење алкохоличара

– забрана вршења позива, делатности и дужности,

не старија од шест месеци од дана објављивања јавног конкурса у „Службеном гласнику РС“.

Сви докази прилажу се у оригиналу или овереној фотокопији која је оверена код јавног бележника (изузетно  у градовима и општинама у којима нису именовани јавни бележници, приложени докази могу бити оверени у основним судовима, судским јединицама, пријемним канцеларијама основних судова, односно општинским управама, као поверени посао).

Докази поднети на јавни конкурс након спровођења конкурса не враћају се кандидату.

Адреса на коју се подносе пријаве на јавни конкурс:

Комисији за спровођење конкурса за избор директора јавних предузећа  на адресу: Градске управе града Бора, Моше Пијаде 3, 19210 Бор –  са назнаком: “За јавни конкурс – именовање директора Јавног  предузећа “Зоолошки врт“ Бор“.

Лице задужено за давање обавештења о јавном конкурсу:

Љубица Филиповић, Градска управа града Бора,  број телефона 030/423-255 лок. 161.

Напомене:

Пријаве уз које нису приложени сви тражени докази у оригиналу или овереној фотокопији, као и непотпуне, неразумљиве и неблаговремене пријаве Комисија за спровођење конкурса за избор директора јавних предузећа  (у даљем тексту: Комисија) ће одбацити Закључком против кога није допуштена посебна жалба.

Јавни конкурс спроводи Комисија коју  образује  Скупштина града Бора.

Оглас о јавном конкурсу објавити у “Службеном гласнику РС“, најмање једним дневним новинама које се дистрибуирају на целој територији Републике Србије – „Информер“ и на интернет страници  града Бора.

Конкурс је објављен у „Службеном гласнику РС“, број 26 од 21. марта 2025. године.

ПРЕУЗМИТЕ:

Јавни конкурс

ЈАВНИ ПОЗИВ ЗА ОСТВАРИВАЊЕ ПРАВА НА РЕГРЕС ЗА РЕПРОДУКТИВНИ МАТЕРИЈАЛ – ВЕШТАЧКО ОСЕМЕЊИВАЊЕ У 2025. ГОДИНИ

На основу Програма подршке за спровођење пољопривредне политике и политике руралног развоја за град Бор за 2025. годину („Службени лист града Бора“, број 10/2025), и Одлуке о буџету града Бора за 2025. годину, (”Службени лист града Бора“ број 48/2024), Градска управа града Бора објављује

ЈАВНИ ПОЗИВ ЗА ОСТВАРИВАЊЕ ПРАВА

НА РЕГРЕС ЗА РЕПРОДУКТИВНИ

МАТЕРИЈАЛ – ВЕШТАЧКО ОСЕМЕЊИВАЊЕ У 2025. ГОДИНИ

Позивају се сва регистрована пољопривредна газдинства у активном статусу, чије је седиште на територији Града Бора и чија се грла (говеда и свиње) узгајају на територији Града Бора, која су користила ветеринарске услуге по основу:

– вештачког осемењавања говеда од 01.01.2023. године (за осемењавања за које није остварена субвенција) да поднесу захтев за остваривање права на регрес за репродуктивни материјал (вештачко осемењавање)

-вештачког осемењавања свиња од 01.01.2023. године (за осемењавања за које није остварена субвенција), да поднесу захтев за остваривање права на регрес за репродуктивни материјал (вештачко осемењавање).

Захтеви се подносе у згради Градске управе града Бора преко писарнице од 24.03.2025. до 08.12.2025. године, односно до утрошка средстава,

Уз захтев (образац захтева се може преузети на писарници Градске управе града Бора, у канцеларији број 64 и са званичног сајта града Бора) је потребно приложити:

  • фотокопија извода из Регистра пољопривредних газдинстава подщи о пољопривредном газдинству из текуће године;
  • доказ о власништву над грлом које је вештачки осемењено (односи се само на говеда; фотокопија обе стране пасоша или извод из Централног регистра говеда – подаци о животињи);
  • рачун за извршену услугу вештачког осемењавања говеда или свиња – фотокопија картона (потврде) за вештачко осемењавање говеда и за вештачко осемењавање свиња (на картону/потврди ветеринар је у обавези да упише ознаку свиње, број регистрованог пољопривредног газдинства, датум и цену осемењавања са ПДВ-ОМ и без ПДВ-а).

За сваку вештачки осемењену краву се за сваку календарску годину може остварити само једна субвенција.

За сваку вештачки осемењену крмачу се за сваку календарску годину могу остварити две субвенције.

Поступак за остваривање овог права води се по одредбама Закона о општем управном поступку. Исплату из буџета по донетим решењима, врши Градска управа града Бора – Одељење за финансије, на текуће рачуне корисника-РПГ), у износу до 3.000,00 динара (без ПДВ-а) по осемењеном грлу, односно до 100 % од цене вештачког осемењавања (без ПДВ-а).

Укупан износ регреса за репродуктивни материјал вештачко осемењавање говеда износи 2.000.000,00 динара. Укупан износ регреса за репродуктивни материјал – вештачко осемењавање свиња износи 700.000,00 динара.

За све информације у вези овог јавног позива, заинтересована лица се могу обратити сваког радног дана у периоду 7-15 часова, Одељењу за привреду и друштвене делатности Градске управе града Бора, канцеларија број 64, или на телефон 030/423255 локал 164.

ПРЕУЗМИТЕ:

Јавни позив – субвенционисање вештачког осемењавања говеда и свиња

Образац – субвенционисање вештачког осемењавања говеда

Образац – субвенционисање вештачког осемењавања свиња

КОНКУРС ЗА КОРИШЋЕЊЕ СРЕДСТАВА ПО ПРОГРАМУ ПОДРШКЕ ЗА СПРОВОЂЕЊЕ ПОЉОПРИВРЕДНЕ ПОЛИТИКЕ И ПОЛИТИКЕ РУРАЛНОГ РАЗВОЈА ЗА ГРАД БОР ЗА 2025. ГОДИНУ – куповина машина за убирање односно скидање усева

На основу Програма подршке за спровођење пољопривредне политике и политике руралног развоја за град Бор за 2025. годину („Службени лист града Бора, број 10/2025), и Одлуке о буџету града Бора за 2025. годину, (”Службени лист града Бора“ број 48/2024), Градска управа града Бора расписује први јавни

КОНКУРС

ЗА КОРИШЋЕЊЕ СРЕДСТАВА ПО ПРОГРАМУ

ПОДРШКЕ ЗА СПРОВОЂЕЊЕ ПОЉОПРИВРЕДНЕ ПОЛИТИКЕ

И ПОЛИТИКЕ РУРАЛНОГ РАЗВОЈА ЗА ГРАД БОР ЗА 2025. ГОДИНУ

Подстицајна средства користе се за:

куповину машина за убирање односно скидање усева, у укупном износу до 6.000.000 динара.

Услови конкурса

Субвенционисаће се куповина нових машина за убирање, односно скидање усева, при чему ће се субвенција додељивати у виду бесповратних средстава у износу до 80 % од вредности инвестиција без ПДВ-а.

Максимални износ субвенције по кориснику ограничен је на износ до 120.000 динара.

Субвенције ће се исплаћивати редом пристизања валидних захтева до утрошка конкурсом предвиђених средстава.

Прихватљиви корисници треба да испуне следеће услове:

  • имају регистровано пољопривредно газдинство уписано у Регистар пољопривредних газдинстава, са активним статусом,
  • морају да буду са пребивалиштем и производњом на територији града Бора,
  • у РПГ имају уписано пољопривредно земљиште под производњом биљних култура,
  • имају до 49 ха земљишта под житарицама и индустријским усевима,
  • имају до 1,99 ha земљишта под хмељем,
  • да наменски користи и не отуђи нити да другом Лицу на коришћење инвестицију која је предмет захтева у периоду од 5 година од дана набавке опреме, машине и механизације,
  • право на средства овог Програма корисници могу остварити подношењем захтева Градској управи града Бора – Одељењу за привреду и друштвене делатности, преко писарнице Градске управе града Бора, након куповине опреме и машина, до утрошка средстава,
  • рачун, односно плаћање, мора бити извршено од 01.01.2023. године до завршетка конкурса 2025. године,
  • корисник за инвестицију за коју подноси захтев, не сме користити подстицаје по неком другом основу (субвенције, подстицаји, донације), односно иста инвестиција не може бити предмет другог поступка за коришћење подстицаја,
  • добављач и подносилац захтева не представљају повезана лица при чему се повезаним лицима, у смислу овог Програма, сматрају: носилац и чланови породичног пољопривредног газдинства, супружници, ванбрачни партнери, крвни сродници у правој линији, крвни сродници у побочној линији закључно са трећим степеном сродства, сродници по тазбини до другог степена сродства, усвојилац и усвојеник, лица између којих је извршен пренос управљачких права и лица која су повезана у смислу закона којим се уређује порез на добит правних лица.

Прихватљиве инвестиције су:

-нове машине за убирање, односно скидање усева: све врсте косачица, превртачи сена, сакупљачи сена и тримери.

ПРЕУЗМИТЕ:

1. конкурс 2025 – машине за убирање и скидање усева

Образац – машине за убирање односно скидање усева

 

ЈАВНИ КОНКУРС ЗА ПОПУЊАВАЊЕ ИЗВРШИЛАЧКИХ РАДНИХ МЕСТА У ГРАДСКОЈ УПРАВИ БОР

На основу члана 94. Закона о запосленима у аутономним покрајинама и јединицама локалне самоуправе („Службени гласник РС”, бр. 21/16, 113/17, 95/18, 113/17 – др. закон, 95/18 – др. закон, 86/19 – др. закон, 157/20 – др. закон, 123/21 – др. закон и 92/23) и члана 8. Уредбе о спровођењу интерног и јавног конкурса за попуњавање радних места у аутономним покрајинама и јединицама локалне самоуправе („Службени гласник РС”, број 107/23) и ), и у складу са чланом 27к. Став 1 Закона о буџетском систему („Службени гласник РС”, 54/09, 73/10, 101/10, 101/11, 93/12, 62/13, 63/13 – испр., 108/13, 142/14, 68/15 – др.закон, 103/15, 99/16, 113/17, 95/18, 31/19, 72/19, 149/20, 118/21, 138/22, 118/21 – др. закон, 92/23 и 94/24), начелница Градске управе Бор оглашава

ЈАВНИ КОНКУРС

ЗА ПОПУЊАВАЊЕ ИЗВРШИЛАЧКИХ РАДНИХ МЕСТА

У ГРАДСКОЈ УПРАВИ БОР

 

I Орган у коме се радна места попуњавају:

Градска управа Бор,  ул. Моше Пијаде бр.3

II Радно место која се попуњава:

  1. планско-аналитички послови и послови финансија директних корисника средстава-Скупштине града Бора, градоначелника града Бора, Градског већа и Градског правобранилаштва, звање млађи сарадник, у Одељењу за финансије– 1 извршилац.

Опис послова на радном месту:

прати прописе из области буџетског система, пореског система, из области зарада и других примања, из области финансија, платног промета и из области јавних набавки и одговоран је за њихову примену у свом раду; припрема податке за израду анализа и извештаја од значаја за управљање средствима и другим ресурсима директних корисника средстава буџета у својој надлежности; учествује у припреми предлога финансијског плана директних корисника средстава буџета града у својој надлежности, као и у измени и допуни; води књиге улазних и излазних фактура свих директних корисника и књигу закључених уговора директних корисника средстава буџета у својој надлежности; води регистар захтева за плаћање и регистар измирења новчаних обавеза у смислу поштовања рокова измирења новчаних обавеза у комерцијалним трансакцијама између свих органа града и привредних субјеката; учествује у припреми потребних података за састављање и саставља периодичне финансијске извештаје за директне кориснике и годишњи финансијски извештај. директног корисника и то за Скупштину града Бора, Градоначелника града Бора, Градско веће и Градско правобранилаштво; контролише извршење финансијских планова директног буџетског корисника, заједно са шефом одсека; врши контролу комплетности суштинске,рачунске и законске исправности примљених фактура, у својој надлежности и својим потписом на фактурама потврђује њихову исправност, као ликвидатор; води евиденцију и прати реализацијузакључака, одлука и др. аката; за ликвидирану финансијску документацију припрема захтеве за плаћање, у складу са процедурама из Упутства о раду трезора, које потписује испред директног корисника за претходну контролу на месту обрадио и све доставља шефуодсека на оверу, ради даљег кретања документа; учествује у мониторингу остварења индикатора програма, програмских активности и пројеката; учествује у евалуацији остварења програмских циљева; врши хронолошко одлагање целокупне документације у вези финансијског материјалног пословања из своје надлежности и предаје архиви Градске управе; обавља интерну финансијску контролу и друге послове по налогу начелника Одељења и начелника Градске управе.

Услови за запослење на радном месту:

  1. Стечено образовање ВСС – Стечено високо образовање из научне области економских наука или техничко-технолошких наука на основним академским студијама у обиму од 180 ЕСПБ бодова, основним струковним студијама, односно на студијама у трајању до три године; положен државни стручни испит; најмање девет месеци радног искуства у струци, као и потребне компетенције за рад на радном месту;
  2. Најмање девет месеци радног искуства у струци, односно завршен прирпавнички стаж или најмање пет година проведених у радном односу код Градске управе, као и службама и организацијама које оснива надлежни орган локалне самоуправе према посебном закону;
  3. Држављанство Републике Србије;
  4. Да је учесник конкурса пунолетни држављанин Репбулике Србије;
  5. Да лицу раније није престајао радни однос у државном органу, органу аутономне покрајине или јединице локалне самоуправе због теже повреде дужности из радног односа;
  6. Да лице није правноснажно осуђивано на безусловну казну затвора од најмање шест месеци
  7. Државни стручни испит

Положен стручни испит за рад у државним органима не представља услов нити предност за заснивање радног односа на радном месту за које је расписан јавни конкурс, али је кандидат који се прими у радни однос дужан да га положи у року од шест месеци од дана заснивања радног односа.

III Врста радног односа

На радном местима под редним бројевима 1 радни однос се заснива на неодређене време.

IV Место рада:

За радно место под редним бројем 1 Бор, Ул. Моше Пијаде бр.3

V Компетенције које се проверавају у изборном поступку

Изборни поступак спроводи се из више обавезних фаза у комија се проверавају опште функционалне компетенције, посебне функционалне компетенције, понашајне компетенције и мотивација за рад на радном месту.

VI Поступак и начин провере компетенција

  1. Провера општих функционалних компетенција за сва радна места:

1.1„Организација и рад органа аутономне покрајине, односно јединице локалне самоуправе у Републици Србији” – вршиће се путем теста (писмено).

1.2 „Пословна комуникација” – вршиће се путем теста (писмено).

1.3 „Дигитална писменост” – вршиће се решавањем задатака (практичним радом на рачунару).

Напомена: У погледу провере опште функционалне компетенције „Дигитална писменост“, ако поседујете важећи сертификат, потврду или други одговарајући доказ о познавању рада на рачунару, на траженом нивоу и желите да на основу њега будете ослобођени тестирања компетенције – Дигитална писменост, неопходно је да уз пријавни образац (уредно и у потпуности попуњен у делу *Рад на рачунару), доставите и тражени доказ у оригиналу или овереној фотокопији. Комисија ће на основу приложеног доказа донети одлуку да ли може или не може да прихвати доказ који сте приложили уместо тестовне провере.

Информације o материјалимa за припрему кандидата за проверу општих функционалних компетенција могу се наћи на сајту Службе за управљање кадровима, www.suk.gov.rs.

  1. Провера посебних функционалних компетенција:

Посебна функционална компетенција за радно место под редним бројем 1.

Посебна функционална компетенција у одређеној области рада – финансијко-материјални послови – Буџетски систем Р.Србије;  методе и поступке финансијског планирања анализе и извештавања;  терминологију, стандарде, методе и процедуре из области буџетског рачуноводства и извештавања;  поступак планриања буџета и извештавања;  поступак звршења буџета; релевантне софтвере; финансијско управљање и контролу – провераваће се путем усмене симулације.

Посебна функционална компетенција у одређеној области рада – стручно-оперативни послови методе и технике опсервације, прикупљања и евидентирања података;  технике обраде и израде прегледа података;  методе анализе и закључивања о стању у области; поступак израде стручних налаза;  методе и технике израде извештаја на основу одређених евиденција; технике израде општих, појединачних и других правних и осталих аката – провераваће се путем усмене симулације.

Посебна функционална компетенција у одређеној области рада – Планска документа, прописи и акта – Буџет града Бора; прописи из делокруга радног места (Закон о локалној самоуправи, Закон о финансирању локалне самоуправе, Закон о буџетском систему) – провераваће се путем усмене симулације.

  1. Провера понашајних компетенција:

Понашајне компетенције за сва радна места (управљање информацијама, управљање задацима и остваривање резултата, оријентација ка учењу и променама, изградња и одржавање професионалних односа, савесност и посвећеност и интегритет) вршиће се путем интервјуа базираног на компетенцијама.

  1. Процена мотивације за рад на радном месту и прихватање вредности јединице локалне самоуправе вршиће се путем разговора са конкурсном комисијом (усмено).

VII Достављање доказа при подношењу пријаве

  1. Ако имате важећи сертификат, потврду или други одговарајући писани доказ о томе да поседујете дигиталне компетенције (знања и вештине о основама коришћења рачунара, основама коришћења интернета, обради текста и табеларним калкулацијама) и желите да на основу њега будете ослобођени тестирања ове компетенције, можете тај доказ, у оригиналу или овереној фотокопији, приложити уз пријавни образац на овај конкурс.

Напомена: Ако не доставите наведени доказ, провера компетенције „дигитална писменост” извршиће се писмено. Ако конкурсна комисија увидом у достављени доказ не буде могла потпуно да оцени да ли је Ваша дигитална писменост на потребном нивоу, позваћемо Вас на тестирање ове компетенције, без обзира на достављени доказ.

VIII Докази који се достављају током изборног поступка

Пре завршног разговора са Конкурсном комисијом кандидати су дужни да доставе, у року од 5 радних дана од пријема позива за достављање доказа, следеће доказе:

  1. оригинал или оверену фотокопију дипломе којом се потврђује стручна спрема;
  2. оригинал или оверену фотокопију доказа о радном искуству у струци (потврде, решења или други акти којима се доказује на којим пословима, са којом стручном спремом и у ком временском периоду је стечено радно искуство)
  3. Доказ којим се остварује предност при запошљавању по Закону о правима бораца, војних инвалида, цивилних инвалида рата и чланова њихових породица

Службеник (лице које је већ у радном односу у јединици локалне самоуправе) и који се пријављује на јавни конкурс, уместо уверења о држављанству и извода из матичне књиге рођених, подноси решење о распоређивању или решење да је нераспоређен.

Сви докази се прилажу у оригиналу или у фотокопији која је оверена код јавног бележника (у изузетним случајевима, у градовима и општинама у којима нису именовани јавни бележници, приложени докази могу бити оверени у основним судовима, судским јединицама, пријемним канцеларијама основних судова, односно општинским управама као поверени посао).

Као доказ се могу приложити и фотокопије докумената које су оверене пре 1. марта 2017. године у основним судовима, односно општинским управама.

Фотокопије докумената које нису оверене од стране надлежног органа неће се разматрати.

Напомена: Орган, по службеној дужности, на основу члана 103. Закона о општем управном поступку („Службени гласник РС”, бр. 18/16 и 95/18 – аутентично тумачење), за кандидате прибавља:

  1. уверење о држављанству;
  2. извод из матичне књиге рођених;
  3. уверење МУП-а да кандидат није правоснажно осуђиван на безусловну казну затвора у трајању од најмање шест месеци;
  4. доказ о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима/доказ о положеном правосудном испиту (ово је за лица на положају).

Међутим, ако у Вашој пријави наведете да желите сами да доставите ова документа, тада их морате доставити у оригиналу или овереној фотокопији, у року од 5 радних дана од дана пријема позива за достављање доказа.

IX Предност код избора кандидата

На овом конкурсу, предност на изборној листи, у случају једнаког броја бодова кандидата, имаће дете палог борца, ратни војни инвалид и борац у складу са чланом 111. Закона о правима бораца, војних инвалида, цивилних инвалида рата и чланова њихових породица („Службени гласник РС”, број 18/20).

X Пријава на јавни конкурс врши се на прописаном обрасцу пријаве

Образац пријаве на овај конкурс доступан је на интернет презентацији органа www.bor.rs или га лица у штампаном облику могу преузети у канцеларији бр.47 пословне зграде Градске управе Бор.

Приликом предаје пријаве на јавни конкурс, пријава добија шифру под којом подносилац пријаве учествује у даљем изборном поступку.

Подносилац пријаве ће бити обавештен о додељеној шифри у року од три дана од пријема пријаве у органу/служби/организацији.

XI Рок за подношење пријава

Рок за подношење пријава је 15 дана од дана објављивања обавештења о јавном конкурса у дневном листу „Информер“.

XII Адреса на коју се подносе пријаве:

Поштом Градској управи Бор у Бору, ул. Моше Пијаде бр.3, са назнаком „за јавни конкурс”; непосредно на писарници Градске управе Бор на адреси Моше Пијаде бр. 3. или електронским путем на mejl adresu naja.krstev@bor.rs

XIII Место, дан и време када ће се спровести изборни поступак

Изборни поступак ће се спроводити почев од 01.04.2025. године, са почетком у 10 часова, у пословној згради Градске управе Бор, ул.Моше Пијаде бр.3, о чему ће кандидати бити обавештени на бројеве телефона или електронске адресе које су навели у својим пријавама.

XIV Обавеза пробног рада

Ако на овом конкурсу први пут заснива радни однос у државном органу, органу аутономне покрајине или јединице локалне самоуправе, изабрано лице има обавезу да буде на пробном раду у трајању од 6 месеци од заснивања радног односа.

Напомена: Ако задовољи на пробном раду и до истека пробног рада положи државни стручни испит, лице наставља рад на радном месту на неодређено време.

Ако не задовољи на пробном раду или до истека пробног рада не положи државни стручни испит, лицу престаје радни однос.

Јавни конкурс спроводи комисија коју је формирала начелница Градске управе.

XV Лице задужено за давање обавештења о конкурсу:

Надежда Крстев, тел: 030/423-255, локал 147.

* Неблаговремене, недопуштене, неразумљиве или непотпуне пријаве биће одбачене.

Сви изрази, појмови, именице, придеви и глаголи у овом огласу који су употребљени у мушком граматичком роду, односе се без дискриминације и на особе женског пола.

ПРЕУЗМИТЕ:

ЈАВНИ КОНКУРС

ИНФОРМАЦИЈА ЗА КАНДИДАТЕ

Образац пријаве – планско аналитички послови

ЈАВНИ КОНКУРС ЗА ПОПУЊАВАЊЕ ИЗВРШИЛАЧКИХ РАДНИХ МЕСТА У ГРАДСКОЈ УПРАВИ БОР

На основу члана 94. Закона о запосленима у аутономним покрајинама и јединицама локалне самоуправе („Службени гласник РС“, бр. 21/16, 113/17, 95/18, 113/17 – др. закон, 95/18 – др. закон, 86/19 – др. закон, 157/20 – др. закон, 123/21 – др. закон и 92/23) и члана 8. Уредбе о спровођењу интерног и јавног конкурса за попуњавање радних места у аутономним покрајинама и јединицама локалне самоуправе („Службени гласник РС“, број 107/23) и ), и у складу са чланом 27к. Став 1 Закона о буџетском систему („Службени гласник РС“, 54/09, 73/10, 101/10, 101/11, 93/12, 62/13, 63/13 – испр., 108/13, 142/14, 68/15 – др.закон, 103/15, 99/16, 113/17, 95/18, 31/19, 72/19, 149/20, 118/21, 138/22, 118/21 – др. закон, 92/23 и 94/24), начелница Градске управе Бор оглашава

ЈАВНИ КОНКУРС
ЗА ПОПУЊАВАЊЕ ИЗВРШИЛАЧКИХ РАДНИХ МЕСТА
У ГРАДСКОЈ УПРАВИ БОР

I. Орган у коме се радна места попуњавају:

Градска управа Бор, ул. Моше Пијаде бр.З

II. Радна места која се попуњавају:

  1. Послови јавних набавки, звање млађи саветник, у Одељењу за јавне набавке- 1 извршилац.

Опис послова на радном месту:

Прати прописе који регулишу јавне набавке; води управни поступак; спроводи поступке јавних набавки у складу са Законом о јавним навбавкама; учествује у изради буџета Града и припреми годишњег плана јавних набавки за Градску управу, Скупштину Града, градоначелника и Градско веће; учествује у припреми годишњег плана јавних набавки за Градску управу, Скупштину Града, градоначелника и Градско веће; израђује тендерску и другу документацију и спроводи поступке јавних набавки и набавки свих напред наведених органа; пружа стручну помоћ јавним предузећима и установама чији је оснивач град Бор у поступку припремања и спровођења јавних набавки; учествује у припреми извештаја о извршеним јавним набавкама у складу са важећим прописима; обавља све неопходне послове у циљу јавне набавке добара, услуга и радова, за директне кориснике средстава буџета града Бора и за индиректне кориснике за које је то посебно уговорено, уз примену Закона о јавним набавкама, свих подзаконских прописа везаних за тај закон, као и свих аката правних субјеката за које се послови обављају; обавља и друге послове по налогу начелника Одељења, начелника Градске управе и градоначелника.

Услови за запослење на радном месту:

1)Стечено образовање ВСС – стечена на основним студијама у трајању од најмање четири године, 240 ЕСПБ, у образовно-научном пољу друштвено хуманистичких наука, област правне науке, стечено звање дипломирани правник, или стечена на основним студијама у трајању од најмање четири године, 240 ЕСПБ, у образовно-научном пољу друштвено хуманистичких наука, област економске науке, стечено звање дипломирани економиста или стечена на основним студијама у трајању од најмање четири године, 240 ЕСПБ, у образовно- научном пољу интердисциплинарне, мултидисциплинарне, трансдисциплинарне ИМТ и двопредметне студије, област ИМТ студије и стечено звање дипломирани инжењер информационих технологија или стечена на основним студијама у трајању од најмање четири године, 240 ЕСПБ, у образовно-научном пољу техничко-технолошке науке, област рударско инжењерство, стечено звање дипломирани инжењер рударства, мастер академским студијама, мастер струковним студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету;

2) Најмање годину дана радног искуства у струци, односно завршен прирпавнички стаж или најмање пет година проведених у радном односу код Градске управе, као и службама и организацијама које оснива надлежни орган локалне самоуправе према посебном закону;

3) Држављанство Републике Србије;

4) Да је учесник конкурса пунолетни држављанин Репбулике Србије;

5) Да лицу раније није престајао радни однос у државном органу, органу аутономне покрајине или јединице локалне самоуправе због теже повреде дужности из радног односа;

6) Да лице није правноснажно осуђивано на безусловну казну затвора од најмање шест месеци

7) Државни стручни испит

Положен стручни испит за рад у државним органима не представља услов нити предност за заснивање радног односа на радном месту за које је расписан јавни конкурс, али је кандидат који се прими у радни однос дужан да га положи у року од шест месеци од дана заснивања радног односа.

  1. Послови приватног предузетништва, звање виши референт у Одељењу за привреду и друштвене делатности – 1 извршилац.

Опис послова на радном месту:

Ради на пословима давање информација и прослеђивања документације АПР-у по прописима о регистрацији привредних субјеката у Градском услужном центру; даје странкама потребна обавештења и обрасце за регистрацију предузетника и друштва са ограниченом одговорношћу; врши послове праћења и анализе делатности у области приватног предузетништва (мала и средња предузећа), прати производну активност, кадровску и организациону проблематику; обавља послове у вези ученичког и студентског стандарда; обавља и друге послове по налогу начелника Одељења и начелника Градске управе.

Услови за запослење на радном месту:

  1. Стечено образовање ССС – економска школа или др. средња школа друштвеног, природно- математичког или техничко-технолошког смера или гимназија у четворогодишњем трајању;
  2. Најмање пет година радног искуства у струци;
  3. Држављанство Републике Србије;
  4. Да је учесник конкурса пунолетни држављанин Репбулике Србије;
  5. Да лицу раније није престајао радни однос у државном органу, органу аутономне покрајине или јединице локалне самоуправе због теже повреде дужности из радног односа;
  6. Да лице није правноснажно осуђивано на безусловну казну затвора од најмање шест месеци
  7. Државни стручни испит

Положен стручни испит за рад у државним органима не представља услов нити предност за заснивање радног односа на радном месту за које је расписан јавни конкурс, али је кандидат који се прими у радни однос дужан да га положи у року од шест месеци од дана заснивања радног односа.

  1. Администратор система за вођење електронске седнице, млађи саветник у Служби за скупштинске послове – 1 извршилац.

Опис послова на радном месту:

Води и управља системом за вођење електронске седнице; помаже секретару Скупштине града Бора у изради и објављивању „Службеног листа града Бора“; обавља послове техничког секретара за начелницу Градске управе града Бора; води евиденцију присутности запослених у Служби и припрема извештаје за обрачун плате и осталих примања; обавља и друге послове по налогу начелника Службе, секретара Скупштине и начелника Градске управе града Бора.

Услови за запослење на радном месту:

  1. Стечено образовање ВСС – стечена на основним студијама у трајању од најмање четири године, 240 ЕСПБ, у образовно-научном пољу интердисциплинарне, мултидисциплинарне, трансдисциплинарне ИМТ и двопредметне студије, област ИМТ студије и стечено звање дипломирани инжењер информационих технологија, мастер академским студијама, мастер струковним студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету, 1 година радног искуства у струци или најмање пет година проведених у радном односу код Градске управе, као и службама и организацијама које оснива надлежни орган локалне самоуправе и градске општине према посебном закону и положен стручни државни испит. Потребне компетенције за обављање послова радног места.
  2. Држављанство Републике Србије;
  3. Најмање годину дана радног искуства у струци, односно завршен прирпавнички стаж или најмање пет година проведених у радном односу код Градске управе, као и службама и организацијама које оснива надлежни орган локалне самоуправе према посебном закону
  4. Да је учесник конкурса пунолетни држављанин Репбулике Србије;
  5. Да лицу раније није престајао радни однос у државном органу, органу аутономне покрајине или јединице локалне самоуправе због теже повреде дужности из радног односа;
  6. Да лице није правноснажно осуђивано на безусловну казну затвора од најмање шест месеци
  7. Државни стручни испит

Положен стручни испит за рад у државним органима не представља услов нити предност за заснивање радног односа на радном месту за које је расписан јавни конкурс, али је кандидат који се прими у радни однос дужан да га положи у року од шест месеци од дана заснивања радног односа.

III. Врста радног односа

На радним местима под редним бројевима 1-3 радни однос се заснива на неодређене време.

IV. Место рада:

За радна места под редним бројевима 1-3 Бор, Ул. Моше Пијаде бр.З

V. Компетенције које се проверавају у изборном поступку

Изборни поступак спроводи се из више обавезних фаза у комија се проверавају опште функционалне компетенције, посебне функционалне компетенције, понашајне компетенције и мотивација за рад на радном месту.

VI. Поступак и начин провере компетенција

  1. Провера општих функционалних компетенција за сва радна места:

1.1. „Организација и рад органа аутономне покрајине, односно јединице локалне самоуправе у Републици Србији“ – вршиће се путем теста (писмено).

1.2. „Пословна комуникација“ – вршиће се путем теста (писмено).

1.3. „Дигитална писменост“ – вршиће се решавањем задатака (практичним радом на рачунару).

Напомена: У погледу провере опште функционалне компетенције „Дигитална писменост“, ако поседујете важећи сертификат, потврду или други одговарајући доказ о познавању рада на рачунару, на траженом нивоу и желите да на основу њега будете ослобођени тестирања компетенције – Дигитална писменост, неопходно је да уз пријавни образац (уредно и у потпуности попуњен у делу *Рад на рачунару), доставите и тражени доказ у оригиналу или овереној фотокопији. Комисија ће на основу приложеног доказа донети одлуку да ли може или не може да прихвати доказ који сте приложили уместо тестовне провере.

Информације о материјалима за припрему кандидата за проверу општих функционалних компетенција могу се наћи на сајту Службе за управљање кадровима, www.suk.gov.rs

  1. Провера посебних функционалних компетенција:

Посебна функционална компетенција за радно место под редним бројем 1.

Посебна функционална компетенција у одређеној области рада – послови јавних набавки (методологија за отварање и стручну оцену понуда и доношење одлуке о исходу поступка јавне набавке) – провераваће се путем усмене симулације

Посебна функционална компетенција у одређеној области рада – планска документа, прописи и акти из надлежности и организацији органа (Закон о буџетском систему) – провераваће се путем усмене симулације

Посебна функционална компетенција у одређеној области рада – прописи из делокруга радног места (Закон о финансирању локалне самоуправе) – провераваће се путем усмене симулације.

Посебна функционална компетенција за радно место под редним бројем 2.

Посебна функционална компетенција у одређеној области рада – послови приватног ‘ предузетништва – административно-технички послови, методе и технике прикупљања података ради даље обраде; технике евидентирања и ажурирања података у релевантним базама података; технике израде потврда и уверења о којима се води службена евиденција; технике припреме материјала ради даљег приказивања и употребе; методе вођења интерних и доставних књига – провераваће се путем усмене симулације

Посебна функционална компетенција за одређено радно место – планска документа, прописи и акти из надлежности и организацији органа (Закон локалној самоуправи, Закон о јавним предузећима, Закон о општем управном поступку – провераваће се путем усмене симулације.

Посебна функционална компетенција за радно место под редним бројем 3.

Посебна функционална компетенција у одређеној области рада – послови приватног предузетништва – нормативни послови – стратешке циљеве аутономне покрајине и јединице локалне самоуправе у различитим областима; процес доношења нормативних аката из надлежности органа, служби и организација и партиципација јавности; методолошка правила за израду нормативних аката из надлежности органа, служби и организација; примену номотехничких и правно-техничких правила за израду правних аката; припрему и израду стручних мишљења и образложења различитих правних аката из делокруга рада органа, службе и организације; методологију праћења примене и ефеката донетих прописа и извештавање релевантним телима и органима. – провераваће се путем усмене симулације

Посебна функционална компетенција за одређено радно место – планска документа, прописи и акти из надлежности и организацији органа (Статут града, Стратегија локалног одрживог развоја; прописи из делокруга радног места – Закон о локалној самоуправи, Закон о општем управном поступку, Упутство за израду и објављивање информатора о раду органа јавне власти – провераваће се путем усмене симулације

Процедуре и методологије из делокруга радног места – Јединствени информациони систем информатора о раду, систем за вођење електронских седница

  1. Провера понашајних компетенција:

Понашајне компетенције за сва радна места (управљање информацијама, управљање задацима и остваривање резултата, оријентација ка учењу и променама, изградња и одржавање професионалних односа, савесност и посвећеност и интегритет) вршиће се путем интервјуа базираног на компетенцијама.

  1. Процена мотивације за рад на радном месту и прихватање вредности јединице локалне самоуправе вршиће се путем разговора са конкурсном комисијом (усмено).

VII. Достављање доказа при подношењу пријаве

  1. Ако имате важећи сертификат, потврду или други одговарајући писани доказ о томе да поседујете дигиталне компетенције (знања и вештине о основама коришћења рачунара, основама коришћења интернета, обради текста и табеларним калкулацијама) и желите да на основу њега будете ослобођени тестирања ове компетенције, можете тај доказ, у оригиналу или овереној фотокопији, приложити уз пријавни образац на овај конкурс.

Напомена: Ако не доставите наведени доказ, провера компетенције „дигитална писменост“ извршиће се писмено. Ако конкурсна комисија увидом у достављени доказ не буде могла потпуно да оцени да ли је Ваша дигитална писменост на потребном нивоу, позваћемо Вас на тестирање ове компетенције, без обзира на достављени доказ.

VIII. Докази који се достављају током изборног поступка

Пре завршног разговора са Конкурсном комисијом кандидати су дужни да доставе, у року од 5 радних дана од пријема позива за достављање доказа, следеће доказе:

  1. оригинал или оверену фотокопију дипломе којом се потврђује стручна спрема;
  2. оригинал или оверену фотокопију доказа о радном искуству у струци (потврде, решења или други акти којима се доказује на којим пословима, са којом стручном спремом и у ком временском периоду је стечено радно искуство)
  3. Доказ којим се остварује предност при запошљавању по Закону о правима бораца, војних инвалида, цивилних инвалида рата и чланова њихових породица

Службеник (лице које је већ у радном односу у јединици локалне самоуправе) и који се пријављује на јавни конкурс, уместо уверења о држављанству и извода из матичне књиге рођених, подноси решење о распоређивању или решење да је нераспоређен.

Сви докази се прилажу у оригиналу или у фотокопији која је оверена код јавног бележника (у изузетним случајевима, у градовима и општинама у којима нису именовани јавни бележници, приложени докази могу бити оверени у основним судовима, судским јединицама, пријемним канцеларијама основних судова, односно општинским управама као поверени посао).

Као доказ се могу приложити и фотокопије докумената које су оверене пре 1. марта 2017. године у основним судовима, односно општинским управама.

Фотокопије докумената које нису оверене од стране надлежног органа неће се разматрати.

Напомена: Орган, по службеној дужности, на основу члана 103. Закона о општем управном поступку („Службени гласник РС“, бр. 18/16 и 95/18 – аутентично тумачење), за кандидате прибавља:

  1. уверење о држављанству;
  2. извод из матичне књиге рођених;
  3. уверење МУП-а да кандидат није правоснажно осуђиван на безусловну казну затвора у трајању од најмање шест месеци;
  4. доказ о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима/доказ о положеном правосудном испиту (ово је за лица на положају).

Међутим, ако у Вашој пријави наведете да желите сами да доставите ова документа, тада их морате доставити у оригиналу или овереној фотокопији, у року од 5 радних дана од дана пријема позива за достављање доказа.

IX. Предност код избора кандидата

На овом конкурсу, предност на изборној листи, у случају једнаког броја бодова кандидата, имаће дете палог борца, ратни војни инвалид и борац у складу са чланом 111. Закона о правима бораца, војних инвалида, цивилних инвалида рата и чланова њихових породица („Службени гласник РС“, број 18/20).

X. Пријава на јавни конкурс врши се на прописаном обрасцу пријаве

Образац пријаве на овај конкурс доступан је на интернет презентацији органа www.bor.rs или га лица у штампаном облику могу преузети у канцеларији бр.47 пословне зграде Градске управе Бор.

Приликом предаје пријаве на јавни конкурс, пријава добија шифру под којом подносилац пријаве учествује у даљем изборном поступку.

Подносилац пријаве ће бити обавештен о додељеној шифри у року од три дана од пријема пријаве у органу/служби/организацији.

XI. Рок за подношење пријава

Рок за подношење пријава је 15 дана од дана објављивања обавештења о јавном конкурса у дневном листу „Информер“.

XII. Адреса на коју се подносе пријаве:

Поштом Градској управи Бор у Бору, ул. Моше Пијаде бр.З, са назнаком „за јавни конкурс“; непосредно на писарници Градске управе Бор на адреси Моше Пијаде бр. 3. или електронским путем на мејл naja.krstev@bor.rs

XIII. Место, дан и време када ће се спровести изборни поступак

Изборни поступак ће се спроводити почев од 01.04.2025. године, са почетком у 10 часова, у пословној згради Градске управе Бор, ул.Моше Пијаде бр.З, о чему ће кандидати бити обавештени на бројеве телефона или електронске адресе које су навели у својим пријавама.

XIV. Обавеза пробног рада

Ако на овом конкурсу први пут заснива радни однос у државном органу, органу аутономне покрајине или јединице локалне самоуправе, изабрано лице има обавезу да буде на пробном раду у трајању од 6 месеци од заснивања радног односа.

Напомена: Ако задовољи на пробном раду и до истека пробног рада положи државни стручни испит, лице наставља рад на радном месту на неодређено време.

Ако не задовољи на пробном раду или до истека пробног рада не положи државни стручни испит, лицу престаје радни однос.

Јавни конкурс спроводи комисија коју је формирала начелница Градске управе.

XV. Лице задужено за давање обавештења о конкурсу:

Надежда Крстев, тел: 030/423-255, локал 147.

* Неблаговремене, недопуштене, неразумљиве или непотпуне пријаве биће одбачене.

Сви изрази, појмови, именице, придеви и глаголи у овом огласу који су употребљени у мушком граматичком роду, односе се без дискриминације и на особе женског пола.

ПРЕУЗМИТЕ:

ЈАВНИ КОНКУРС

ИНФОРМАЦИЈА ЗА КАНДИДАТЕ

Образац пријаве – администртор система за вођење електронске седнице

Образац пријаве – послови јавних набавки

Образац пријаве – послови приватног предузетништва