У оквиру пројекта „Унапређење пословне климе у Србији“ чији је учесник и Град Бор, одржана је још једна у низу радионица на којој се овог пута говорило о коришћењу социјалних мрежа у промоцији активности.

На радионици је закључено да друштвене мреже могу бити одличан начин како да посетиоци најбоље и најбрже буду информисани о значајним догађајима, актуелној промоцији и новостима везаним за активности и пословање одређене институције, у овом случају јединица локалних самоуправа.

О значају квалитетних садржаја који је објављују путем друштвених мрежа, на онлине радионици говорио је Adam Söderblom, експерт за друштвене медије шведске агенције за мапирање, катастар и регистрацију земљишта – Lantmäteriet.

На радионици су, поред представника јединица локалних самоуправа учесника пројекта, присуствовали и запослени из Републичког геодетског завода.

фото: РГЗ