Како би на још један начин били на услузи грађанима, Град Бор је покренуо сервис „ПРИЈАВИ ПРОБЛЕМ“ путем кога ће сви грађани моћи да пријаве комунални проблем или примедбу на рад јавних служби.
Сервис је успостављен како би се пријавили недостаци и примедбе на рад здравствених установа, јавно комуналних предузећа и осталих јавних институција, али путем овог сервиса грађани ће бити у могућности и да пријаве комунални проблем који захтева интервенцију комуналних служби.
“Наша је намера да кроз рад овог сервиса омогућимо грађанима да нам укажу на све примедбе, сугестије и критике како бисмо побољшали рад јавних служби, отклонили неправилности у раду, као и унапредили комуникацију града са грађанима.”, рекао је тим поводом градоначелник Александар Миликић.
На фиксној телефонској линији 030 424 192 оператер je доступан сваког радног дана од 7 до 15 часова, док је путем мобилне линије 060 27 27 059 на располагању 24 часa. Могуће је оставити примедбу и путем вибер апликације, као и мејлом на адресу prijaviproblem@bor.rs.