Након притужби корисника Народне кухиње у Бору на квалитет и количину хране, председник општине Бор Живорад Петровић је са својим сарадницима обишао кухињу и након што се лично уверио да су грађани у праву, наложио одговорнима да се услуге под хитно побољшају. Након тога, председник је у сали Општине разговарао са незадовољним корисницима Народне кухиње, саслушао њихове примедбе и проблеме са којима се суочавају и рекао да ће се лично заложити за бољи третман и квалитетније оброке.
„Народна кухиња постоји због наших материјално најугроженијих суграђана. Њих нико не сме да сматра грађанима другог реда, с тога захтевам љубазност запослених у Народној кухињи и оброке достојне човека.Тачно је да квалитет оброка није задовољавајући, због чега ће рад кухиње, саму припрему хране и поделу оброка, свакодневно контролисати чланови Општинског већа. Нормативи приликом припреме хране морају бити испоштовани. Такође, количина хране мора бити задовољавајућа, јер је већини корисника то једини оброк у току дана. Поред тога, уводи се и подела оброка недељом, што до сада није био случај, а у склопу оброка убудуће ће се делити воће или дезерт. Укус хране у Народној кухињи мора бити на нивоу најбољих ресторана, а ја ћу наредни службени ручак организовати управо у Народној кухињи, где ћу заједно са својим гостима ручати исто што и корисници кухиње“, рекао је Петровић.
Народна кухиња, за чији рад општина Бор годишње издваја више од 15 милиона динара, ради у оквиру Јавне установе „Спортски центар“ Бор и тренутно има 450 корисника.