На основу члана 94. Закона о запосленима у аутономним покрајинама и јединицама локалне самоуправе („Службени гласник РС“, бр. 21/16, 113/17, 95/18, 113/17 – др. закон, 95/18 – др. закон, 86/19 – др. закон, 157/20 – др. закон, 123/21 – др. закон и 92/23) и члана 8. Уредбе о спровођењу интерног и јавног конкурса за попуњавање радних места у аутономним покрајинама и јединицама локалне самоуправе („Службени гласник РС“, број 107/23) и ), и у складу са чланом 27к. Став 1 Закона о буџетском систему („Службени гласник РС“, 54/09, 73/10, 101/10, 101/11, 93/12, 62/13, 63/13 – испр., 108/13, 142/14, 68/15 – др.закон, 103/15, 99/16, 113/17, 95/18, 31/19, 72/19, 149/20, 118/21, 138/22, 118/21 – др. закон, 92/23 и 94/24), начелница Градске управе Бор оглашава
ЈАВНИ КОНКУРС
ЗА ПОПУЊАВАЊЕ ИЗВРШИЛАЧКИХ РАДНИХ МЕСТА
У ГРАДСКОЈ УПРАВИ БОР
I. Орган у коме се радна места попуњавају:
Градска управа Бор, ул. Моше Пијаде бр.З
II. Радна места која се попуњавају:
- Послови јавних набавки, звање млађи саветник, у Одељењу за јавне набавке- 1 извршилац.
Опис послова на радном месту:
Прати прописе који регулишу јавне набавке; води управни поступак; спроводи поступке јавних набавки у складу са Законом о јавним навбавкама; учествује у изради буџета Града и припреми годишњег плана јавних набавки за Градску управу, Скупштину Града, градоначелника и Градско веће; учествује у припреми годишњег плана јавних набавки за Градску управу, Скупштину Града, градоначелника и Градско веће; израђује тендерску и другу документацију и спроводи поступке јавних набавки и набавки свих напред наведених органа; пружа стручну помоћ јавним предузећима и установама чији је оснивач град Бор у поступку припремања и спровођења јавних набавки; учествује у припреми извештаја о извршеним јавним набавкама у складу са важећим прописима; обавља све неопходне послове у циљу јавне набавке добара, услуга и радова, за директне кориснике средстава буџета града Бора и за индиректне кориснике за које је то посебно уговорено, уз примену Закона о јавним набавкама, свих подзаконских прописа везаних за тај закон, као и свих аката правних субјеката за које се послови обављају; обавља и друге послове по налогу начелника Одељења, начелника Градске управе и градоначелника.
Услови за запослење на радном месту:
1)Стечено образовање ВСС – стечена на основним студијама у трајању од најмање четири године, 240 ЕСПБ, у образовно-научном пољу друштвено хуманистичких наука, област правне науке, стечено звање дипломирани правник, или стечена на основним студијама у трајању од најмање четири године, 240 ЕСПБ, у образовно-научном пољу друштвено хуманистичких наука, област економске науке, стечено звање дипломирани економиста или стечена на основним студијама у трајању од најмање четири године, 240 ЕСПБ, у образовно- научном пољу интердисциплинарне, мултидисциплинарне, трансдисциплинарне ИМТ и двопредметне студије, област ИМТ студије и стечено звање дипломирани инжењер информационих технологија или стечена на основним студијама у трајању од најмање четири године, 240 ЕСПБ, у образовно-научном пољу техничко-технолошке науке, област рударско инжењерство, стечено звање дипломирани инжењер рударства, мастер академским студијама, мастер струковним студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету;
2) Најмање годину дана радног искуства у струци, односно завршен прирпавнички стаж или најмање пет година проведених у радном односу код Градске управе, као и службама и организацијама које оснива надлежни орган локалне самоуправе према посебном закону;
3) Држављанство Републике Србије;
4) Да је учесник конкурса пунолетни држављанин Репбулике Србије;
5) Да лицу раније није престајао радни однос у државном органу, органу аутономне покрајине или јединице локалне самоуправе због теже повреде дужности из радног односа;
6) Да лице није правноснажно осуђивано на безусловну казну затвора од најмање шест месеци
7) Државни стручни испит
Положен стручни испит за рад у државним органима не представља услов нити предност за заснивање радног односа на радном месту за које је расписан јавни конкурс, али је кандидат који се прими у радни однос дужан да га положи у року од шест месеци од дана заснивања радног односа.
- Послови приватног предузетништва, звање виши референт у Одељењу за привреду и друштвене делатности – 1 извршилац.
Опис послова на радном месту:
Ради на пословима давање информација и прослеђивања документације АПР-у по прописима о регистрацији привредних субјеката у Градском услужном центру; даје странкама потребна обавештења и обрасце за регистрацију предузетника и друштва са ограниченом одговорношћу; врши послове праћења и анализе делатности у области приватног предузетништва (мала и средња предузећа), прати производну активност, кадровску и организациону проблематику; обавља послове у вези ученичког и студентског стандарда; обавља и друге послове по налогу начелника Одељења и начелника Градске управе.
Услови за запослење на радном месту:
- Стечено образовање ССС – економска школа или др. средња школа друштвеног, природно- математичког или техничко-технолошког смера или гимназија у четворогодишњем трајању;
- Најмање пет година радног искуства у струци;
- Држављанство Републике Србије;
- Да је учесник конкурса пунолетни држављанин Репбулике Србије;
- Да лицу раније није престајао радни однос у државном органу, органу аутономне покрајине или јединице локалне самоуправе због теже повреде дужности из радног односа;
- Да лице није правноснажно осуђивано на безусловну казну затвора од најмање шест месеци
- Државни стручни испит
Положен стручни испит за рад у државним органима не представља услов нити предност за заснивање радног односа на радном месту за које је расписан јавни конкурс, али је кандидат који се прими у радни однос дужан да га положи у року од шест месеци од дана заснивања радног односа.
- Администратор система за вођење електронске седнице, млађи саветник у Служби за скупштинске послове – 1 извршилац.
Опис послова на радном месту:
Води и управља системом за вођење електронске седнице; помаже секретару Скупштине града Бора у изради и објављивању „Службеног листа града Бора“; обавља послове техничког секретара за начелницу Градске управе града Бора; води евиденцију присутности запослених у Служби и припрема извештаје за обрачун плате и осталих примања; обавља и друге послове по налогу начелника Службе, секретара Скупштине и начелника Градске управе града Бора.
Услови за запослење на радном месту:
- Стечено образовање ВСС – стечена на основним студијама у трајању од најмање четири године, 240 ЕСПБ, у образовно-научном пољу интердисциплинарне, мултидисциплинарне, трансдисциплинарне ИМТ и двопредметне студије, област ИМТ студије и стечено звање дипломирани инжењер информационих технологија, мастер академским студијама, мастер струковним студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету, 1 година радног искуства у струци или најмање пет година проведених у радном односу код Градске управе, као и службама и организацијама које оснива надлежни орган локалне самоуправе и градске општине према посебном закону и положен стручни државни испит. Потребне компетенције за обављање послова радног места.
- Држављанство Републике Србије;
- Најмање годину дана радног искуства у струци, односно завршен прирпавнички стаж или најмање пет година проведених у радном односу код Градске управе, као и службама и организацијама које оснива надлежни орган локалне самоуправе према посебном закону
- Да је учесник конкурса пунолетни држављанин Репбулике Србије;
- Да лицу раније није престајао радни однос у државном органу, органу аутономне покрајине или јединице локалне самоуправе због теже повреде дужности из радног односа;
- Да лице није правноснажно осуђивано на безусловну казну затвора од најмање шест месеци
- Државни стручни испит
Положен стручни испит за рад у државним органима не представља услов нити предност за заснивање радног односа на радном месту за које је расписан јавни конкурс, али је кандидат који се прими у радни однос дужан да га положи у року од шест месеци од дана заснивања радног односа.
III. Врста радног односа
На радним местима под редним бројевима 1-3 радни однос се заснива на неодређене време.
IV. Место рада:
За радна места под редним бројевима 1-3 Бор, Ул. Моше Пијаде бр.З
V. Компетенције које се проверавају у изборном поступку
Изборни поступак спроводи се из више обавезних фаза у комија се проверавају опште функционалне компетенције, посебне функционалне компетенције, понашајне компетенције и мотивација за рад на радном месту.
VI. Поступак и начин провере компетенција
- Провера општих функционалних компетенција за сва радна места:
1.1. „Организација и рад органа аутономне покрајине, односно јединице локалне самоуправе у Републици Србији“ – вршиће се путем теста (писмено).
1.2. „Пословна комуникација“ – вршиће се путем теста (писмено).
1.3. „Дигитална писменост“ – вршиће се решавањем задатака (практичним радом на рачунару).
Напомена: У погледу провере опште функционалне компетенције „Дигитална писменост“, ако поседујете важећи сертификат, потврду или други одговарајући доказ о познавању рада на рачунару, на траженом нивоу и желите да на основу њега будете ослобођени тестирања компетенције – Дигитална писменост, неопходно је да уз пријавни образац (уредно и у потпуности попуњен у делу *Рад на рачунару), доставите и тражени доказ у оригиналу или овереној фотокопији. Комисија ће на основу приложеног доказа донети одлуку да ли може или не може да прихвати доказ који сте приложили уместо тестовне провере.
Информације о материјалима за припрему кандидата за проверу општих функционалних компетенција могу се наћи на сајту Службе за управљање кадровима, www.suk.gov.rs
- Провера посебних функционалних компетенција:
Посебна функционална компетенција за радно место под редним бројем 1.
Посебна функционална компетенција у одређеној области рада – послови јавних набавки (методологија за отварање и стручну оцену понуда и доношење одлуке о исходу поступка јавне набавке) – провераваће се путем усмене симулације
Посебна функционална компетенција у одређеној области рада – планска документа, прописи и акти из надлежности и организацији органа (Закон о буџетском систему) – провераваће се путем усмене симулације
Посебна функционална компетенција у одређеној области рада – прописи из делокруга радног места (Закон о финансирању локалне самоуправе) – провераваће се путем усмене симулације.
Посебна функционална компетенција за радно место под редним бројем 2.
Посебна функционална компетенција у одређеној области рада – послови приватног ‘ предузетништва – административно-технички послови, методе и технике прикупљања података ради даље обраде; технике евидентирања и ажурирања података у релевантним базама података; технике израде потврда и уверења о којима се води службена евиденција; технике припреме материјала ради даљег приказивања и употребе; методе вођења интерних и доставних књига – провераваће се путем усмене симулације
Посебна функционална компетенција за одређено радно место – планска документа, прописи и акти из надлежности и организацији органа (Закон локалној самоуправи, Закон о јавним предузећима, Закон о општем управном поступку – провераваће се путем усмене симулације.
Посебна функционална компетенција за радно место под редним бројем 3.
Посебна функционална компетенција у одређеној области рада – послови приватног предузетништва – нормативни послови – стратешке циљеве аутономне покрајине и јединице локалне самоуправе у различитим областима; процес доношења нормативних аката из надлежности органа, служби и организација и партиципација јавности; методолошка правила за израду нормативних аката из надлежности органа, служби и организација; примену номотехничких и правно-техничких правила за израду правних аката; припрему и израду стручних мишљења и образложења различитих правних аката из делокруга рада органа, службе и организације; методологију праћења примене и ефеката донетих прописа и извештавање релевантним телима и органима. – провераваће се путем усмене симулације
Посебна функционална компетенција за одређено радно место – планска документа, прописи и акти из надлежности и организацији органа (Статут града, Стратегија локалног одрживог развоја; прописи из делокруга радног места – Закон о локалној самоуправи, Закон о општем управном поступку, Упутство за израду и објављивање информатора о раду органа јавне власти – провераваће се путем усмене симулације
Процедуре и методологије из делокруга радног места – Јединствени информациони систем информатора о раду, систем за вођење електронских седница
- Провера понашајних компетенција:
Понашајне компетенције за сва радна места (управљање информацијама, управљање задацима и остваривање резултата, оријентација ка учењу и променама, изградња и одржавање професионалних односа, савесност и посвећеност и интегритет) вршиће се путем интервјуа базираног на компетенцијама.
- Процена мотивације за рад на радном месту и прихватање вредности јединице локалне самоуправе вршиће се путем разговора са конкурсном комисијом (усмено).
VII. Достављање доказа при подношењу пријаве
- Ако имате важећи сертификат, потврду или други одговарајући писани доказ о томе да поседујете дигиталне компетенције (знања и вештине о основама коришћења рачунара, основама коришћења интернета, обради текста и табеларним калкулацијама) и желите да на основу њега будете ослобођени тестирања ове компетенције, можете тај доказ, у оригиналу или овереној фотокопији, приложити уз пријавни образац на овај конкурс.
Напомена: Ако не доставите наведени доказ, провера компетенције „дигитална писменост“ извршиће се писмено. Ако конкурсна комисија увидом у достављени доказ не буде могла потпуно да оцени да ли је Ваша дигитална писменост на потребном нивоу, позваћемо Вас на тестирање ове компетенције, без обзира на достављени доказ.
VIII. Докази који се достављају током изборног поступка
Пре завршног разговора са Конкурсном комисијом кандидати су дужни да доставе, у року од 5 радних дана од пријема позива за достављање доказа, следеће доказе:
- оригинал или оверену фотокопију дипломе којом се потврђује стручна спрема;
- оригинал или оверену фотокопију доказа о радном искуству у струци (потврде, решења или други акти којима се доказује на којим пословима, са којом стручном спремом и у ком временском периоду је стечено радно искуство)
- Доказ којим се остварује предност при запошљавању по Закону о правима бораца, војних инвалида, цивилних инвалида рата и чланова њихових породица
Службеник (лице које је већ у радном односу у јединици локалне самоуправе) и који се пријављује на јавни конкурс, уместо уверења о држављанству и извода из матичне књиге рођених, подноси решење о распоређивању или решење да је нераспоређен.
Сви докази се прилажу у оригиналу или у фотокопији која је оверена код јавног бележника (у изузетним случајевима, у градовима и општинама у којима нису именовани јавни бележници, приложени докази могу бити оверени у основним судовима, судским јединицама, пријемним канцеларијама основних судова, односно општинским управама као поверени посао).
Као доказ се могу приложити и фотокопије докумената које су оверене пре 1. марта 2017. године у основним судовима, односно општинским управама.
Фотокопије докумената које нису оверене од стране надлежног органа неће се разматрати.
Напомена: Орган, по службеној дужности, на основу члана 103. Закона о општем управном поступку („Службени гласник РС“, бр. 18/16 и 95/18 – аутентично тумачење), за кандидате прибавља:
- уверење о држављанству;
- извод из матичне књиге рођених;
- уверење МУП-а да кандидат није правоснажно осуђиван на безусловну казну затвора у трајању од најмање шест месеци;
- доказ о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима/доказ о положеном правосудном испиту (ово је за лица на положају).
Међутим, ако у Вашој пријави наведете да желите сами да доставите ова документа, тада их морате доставити у оригиналу или овереној фотокопији, у року од 5 радних дана од дана пријема позива за достављање доказа.
IX. Предност код избора кандидата
На овом конкурсу, предност на изборној листи, у случају једнаког броја бодова кандидата, имаће дете палог борца, ратни војни инвалид и борац у складу са чланом 111. Закона о правима бораца, војних инвалида, цивилних инвалида рата и чланова њихових породица („Службени гласник РС“, број 18/20).
X. Пријава на јавни конкурс врши се на прописаном обрасцу пријаве
Образац пријаве на овај конкурс доступан је на интернет презентацији органа www.bor.rs или га лица у штампаном облику могу преузети у канцеларији бр.47 пословне зграде Градске управе Бор.
Приликом предаје пријаве на јавни конкурс, пријава добија шифру под којом подносилац пријаве учествује у даљем изборном поступку.
Подносилац пријаве ће бити обавештен о додељеној шифри у року од три дана од пријема пријаве у органу/служби/организацији.
XI. Рок за подношење пријава
Рок за подношење пријава је 15 дана од дана објављивања обавештења о јавном конкурса у дневном листу „Информер“.
XII. Адреса на коју се подносе пријаве:
Поштом Градској управи Бор у Бору, ул. Моше Пијаде бр.З, са назнаком „за јавни конкурс“; непосредно на писарници Градске управе Бор на адреси Моше Пијаде бр. 3. или електронским путем на мејл naja.krstev@bor.rs
XIII. Место, дан и време када ће се спровести изборни поступак
Изборни поступак ће се спроводити почев од 01.04.2025. године, са почетком у 10 часова, у пословној згради Градске управе Бор, ул.Моше Пијаде бр.З, о чему ће кандидати бити обавештени на бројеве телефона или електронске адресе које су навели у својим пријавама.
XIV. Обавеза пробног рада
Ако на овом конкурсу први пут заснива радни однос у државном органу, органу аутономне покрајине или јединице локалне самоуправе, изабрано лице има обавезу да буде на пробном раду у трајању од 6 месеци од заснивања радног односа.
Напомена: Ако задовољи на пробном раду и до истека пробног рада положи државни стручни испит, лице наставља рад на радном месту на неодређено време.
Ако не задовољи на пробном раду или до истека пробног рада не положи државни стручни испит, лицу престаје радни однос.
Јавни конкурс спроводи комисија коју је формирала начелница Градске управе.
XV. Лице задужено за давање обавештења о конкурсу:
Надежда Крстев, тел: 030/423-255, локал 147.
* Неблаговремене, недопуштене, неразумљиве или непотпуне пријаве биће одбачене.
Сви изрази, појмови, именице, придеви и глаголи у овом огласу који су употребљени у мушком граматичком роду, односе се без дискриминације и на особе женског пола.
ПРЕУЗМИТЕ:
Образац пријаве – администртор система за вођење електронске седнице