OBAVEŠTAVAJU SE STRANKE DA SVOJE ZAHTEVE PREMA GRADSKOJ UPRAVI BOR KOJI SU U OKVIRU NADLEŽNOSTI LOKALNE SAMOUPRAVE MOGU PODNETI PUTEM ELEKTRONSKIH ADRESA

Zahtevi - Gradska uprava Bor


Zahteve za izdavanje izvoda iz matičnih knjiga i uverenja o državljanstvu možete slati na elektronsku adresu: 


Zahteve za ostvarivanje prava iz oblasti dečije i socijalne zaštite: 

U SKLADU SA ZAKLJUČKOM VLADE REPUBLIKE SRBIJE 05 BROJ: 53-2561/2020 OD 16. MARTA 2020. GODINE.

PREUZMITE

ZAKLJUČAK VLADE 05 BROJ: 53-2561/2020


Gradska uprava grada Bora, na osnovu Uredbe o merama za vreme vanrednog stanja („Službeni glasnik RS“, br. 31/20, 36/20, 38/20, 39/20) i Obavezne instrukcije o primeni uredbe o izmenama i dopunama mera za vreme vanrednog stanja u oblasti prevoza putnika u drumskom saobraćaju, formirala je posebnu imejl-adresu: prevoz@bor.rs, na koju će ustanove i subjekti dostavljati svoje zahteve sa potrebama zaposlenih za organizovanjem posebnih linija gradskog i prigradskog prevoza.
Ustanove i subjekti koji imaju zahteve za organizovanjem posebnih linija gradskog i prigradskog prevoza dužni su da Gradskoj upravi grada Bora, na formiranu imejl-adresu, dostave podatke o ukupnom broju lica za koje je neophodno obezbediti prevoz, podatke o vremenskom intervalu u kom će se obavljati radni proces, vremena polazaka, popis naselja na kojima stanuju zaposleni, odredište prevoza, definisanu rutu prevoza, kao i da se priloži dozvola MUP-a Srbije.
Takođe, ustanove i subjekti koji imaju zahteve za organizovanjem posebnih linija gradskog i prigradskog prevoza dostavljaju i potpisan i skeniran zahtev, kao i obrazloženje zahteva u MS Word-u.