Nakon pritužbi korisnika Narodne kuhinje u Boru na kvalitet i količinu hrane, predsednik opštine Bor Živorad Petrović je sa svojim saradnicima obišao kuhinju i nakon što se lično uverio da su građani u pravu, naložio odgovornima da se usluge pod hitno poboljšaju. Nakon toga, predsednik je u sali Opštine razgovarao sa nezadovoljnim korisnicima Narodne kuhinje, saslušao njihove primedbe i probleme sa kojima se suočavaju i rekao da će se lično založiti za bolji tretman i kvalitetnije obroke.

“Narodna kuhinja postoji zbog naših materijalno najugroženijih sugrađana. Njih niko ne sme da smatra građanima drugog reda, s toga zahtevam ljubaznost zaposlenih u Narodnoj kuhinji i obroke dostojne čoveka.Tačno je da kvalitet obroka nije zadovoljavajući, zbog čega će rad kuhinje, samu pripremu hrane i podelu obroka, svakodnevno kontrolisati članovi Opštinskog veća. Normativi prilikom pripreme hrane moraju biti ispoštovani. Takođe, količina hrane mora biti zadovoljavajuća, jer je većini korisnika to jedini obrok u toku dana. Pored toga, uvodi se i podela obroka nedeljom, što do sada nije bio slučaj, a u sklopu obroka ubuduće će se deliti voće ili dezert. Ukus hrane u Narodnoj kuhinji mora biti na nivou najboljih restorana, a ja ću naredni službeni ručak organizovati upravo u Narodnoj kuhinji, gde ću zajedno sa svojim gostima ručati isto što i korisnici kuhinje”, rekao je Petrović.

Narodna kuhinja, za čiji rad opština Bor godišnje izdvaja više od 15 miliona dinara, radi u okviru Javne ustanove “Sportski centar” Bor i trenutno ima 450 korisnika.

 

 

English EN Serbian SR
Promeni veličinu fonta
Kontrast